Jag är lite dum ibland
Publicerat den

Jag är bra på en grej har jag märkt. Det är att skriva saker i bloggen som jag sedan aldrig skriver om. Som till exempel det här:



... alltså att jag ska skriva saker senare (eller visa bilder) som jag sedan aldrig gör. Hoppas att ni inte har märkt av detta, för då kanske ni inte störs av det. Men om ni har märkt det.. då borde det vara jobbigt för er! Då sitter ni liksom här och väntar på att jag ska skriva något som aldrig skrivs! Haha :') Nog babblat, det jag skulle skriva om senare just då, det gällde Julias humör.

Under den senaste tiden så har Julia blivit lite mer gnällig. Inte vara ifrån mamma!! Hon vill alltid se mig och om jag försvinner runt hörnet i mer än ett par sekunder så hör jag gnäll nästan direkt. Detta hör ju till hennes utveckling, det förstår ju till och med jag, men ibland kan det vara jobbigt! Dessutom kan hon bli extremt hungrig på en millisekund! Då menar jag verkligen extremt. På torget när Victoria & Daniel var där till exempel. Ena sekunden var hon lugn varpå nästa sekund skrek hon som en galning eftersom hon blev så hungrig. Jag hade med mig mat (varmvatten i en termos) men det tog ju ett tag för den att kallna så hon skrek en bra stund. Lagom hemskt eftersom där var hundratals människor som ville lyssna och se på när det kom kungligt besök! Där stod jag med en skrikande bebis liksom.. ;/

I kväll blev hon också extremt hungrig, extremt fort! Haha, det var nästan komiskt. Johan höll henne och hon var glad, sötnosen! Sedan var det nästan som om hon fick ett rejält slag i magen, för hon skrek till som om hon fick ont och sedan höll det i sig i flera minuter. Det var hysteriskt! Jag trodde att hon hade ont. Kände efter på benen (eftersom hon är röd under plåstret sedan sprutan i går), magen, huvudet osv. Men ingenting. Sedan gjorde Johan mat till henne och när hon hade flaskan i munnen så tystnade hon direkt. Hon var hungrig, bara. Ni blivande mammor där ute ska veta att det inte alltid är så lätt att veta vad man ska göra i olika situationer.

Innan jag själv blev mamma hade jag alla möjliga sorters tankar om mammor. Tyckte och tänkte att så gör man inte och så gör man. Men jösses! Inga fördomar här inte.. Det går inte ens att föreställa sig hur det är att ha barn! I alla fall så kunde inte jag det..


På flera andra ställen i bloggen har jag också skrivit att jag ska visa bilder på olika saker.
Oroa er inte - bilder kommer! :D Nu ska jag lägga mig, puss!



 S A N N A S . R U M

Hihi sånt där gör jag också - jämt och ständigt!!



Sv; taack Melinda, det var väldigt kul att höra, från dig också som är så duktig (:



URL: http://sannasrum.se


 Linnea

Jag gör också så. Min kompis läste min blogg i tre veckor för hon ville se bilder från sommaren men dem dör aldrig upp...



URL: http://linneahard.blogg.se/


 Sophie mamma till Nellie

Den lilla hungern kan komma när som helst, som reklamen haha :D Det är skönt nu när Nellie är så stor så hon säger att hon är hungrig :) Hon sa till mig att jag var en stolle :D haha



URL: http://beylejd.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?