Käftsmällar
Publicerat den

HAHA, jag kan inte sluta skratta! Jag låg nyss i sängen eftersom det var dags för Julias förmiddagslur {hon sover nu} och försökte få henne att sova. Det gick ganska bra, för hon vänte ryggen mot mig och somnade av sig självt, typ. Haha, det roliga var i alla fall att hon två gånger fick värsta rycken och bara vände sig om och daskade till mig rätt i fejjan! Det lät jättemycket, men som tur var gjorde det inte ont. Annars vet jag inte vad jag hade gjort.. ;P Jag tyckte att det såg så roligt ut så jag låg där i sängen bredvid henne och hoppade av skratt..

Hur som helst så badade jag henne nyss. Det var välbehövligt må jag säga! Skäms nästan för att läcka ut med den här informationen, men hon har inte badat sedan förra onsdagen {trooor jag att det var}. Det har helt enkelt inte blivit av. Jag har tänkt och tänkt varje dag att "nu ska hon bada innan läggdags", men när det väl har blivit kväll så har hon antingen varit för trött, eller också har jag behövt dra iväg på saker. Som zumban i går till exempel, och körkortsteorin i kväll. Nu är det gjort i alla fall, och jäklar vad henne hår har vuxit! På bara en vecka!!

När mamma var på IKEA i helgen så köpte hon en ny badbalja åt lillan, en som har såntdär gummi i botten så att hon inte glider omkring lika mycket. Vilken lyx! Nu kunde jag bada henne själv utan problem! Innan har det alltid fått vara med någon som får hålla i henne så att hon inte glider runt så mycket. Men nu så! :D

I dag kommer jag nog inte vara så aktiv {skrev arkiv först, designskada!!} eftersom jag har FULLT UPP! Hur kan man ha det när där inte finns några måsten? Det går, kan jag säga. Och justde, anledningen till att det blev dåligt med uppdatering i gårkväll var att jag satt och gjorde en julklapp till min kära farmor! :D Hoppas hon blir glad!

Nåväl, dagens att-göra-lista:

♥ Sy färdigt mina gardiner och hänga upp dem
♥ Skura ur fönstren och ställa dit en ny lampa
♥ Dammsuga
♥ Göra mig i ordning
♥ Gå en promenad med Julia
♥ Diska
♥ Laga mat
♥ Körkortsteori i kväll
♥ Göra klart två bloggar i kväll

Wish me luck! :)




 Fröken Viktig

Hehe hon är söt din lilla tjej :) Man skrattar gott åt de små liven emellanåt och deras hyss/påhitt!



URL: http://www.frokenviktig.com


 Mirre - En fotograferande hundtoka

Ujdå jag som tyckt jag har haft så mykt idag hehe. Det var mycket på din lista =D.



Sicken liten boxare du har =D

kramar



URL: http://[email protected]





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?