Lyckat sminkparty!
Publicerat den

Hejsan vänner!

I kväll hade jag mitt första sminkparty med en massa hjälp av Kim Peterson! Måste erkänna att jag var lite orolig innan för hur det skulle gå, om någon skulle köpa något osv, men det hade jag inte behövt vara. Det gick superbra! Det var jag, Ida, Malin och Lollo som var där och det hela slutade med att jag köpte 5 fina produkter för endast 250 kr. Jag köpte följande:
» Volume & Curl Mascara 149:-
» Glossy Lipstick 89:-
» Mineral Loose Powder 179:-
» Bronzing Pearls 179:-
» Nail Polish Removerbox 109:-
... allt detta för knappt 250 kr!

Alltså, den sistnämnda produkten är helt SINNESSJUK! Den fungerar verkligen. Man stoppar ner fingret i den lilla burken {den högst upp till höger} och snurrar runt lite ett par sekunder. Sedan så VIPS, ALLT nagellack är borta. Inte ens lite på sidorna finns kvar {ni vet det där jobbiga som man inte riktigt får bort med hjälp av aceton och bomull}. Ett måste för mig nu när jag har relativt långa naglar!





 Kim Peterson

Tack själv!!! Så super kul! =)



URL:


 anna

gud vad härligt med nagellacksbortagningen!



URL: http://madeinjapan.nu





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?