My day
Publicerat den

Okej, nu ska jag försöka skriva något om dagen också. Känns som att det blir dåligt med sådana inlägg nu för ti'n! ;} Fast det kanske ni bara tycker är skönt.. vad vet jag! ;D Hur som helst så har den här dagen varit superbra! Julia har varit glad och då är jag glad. Vi badade henne nu på kvällen jag och Johan, och hon tycker så mycket om det. Hon har inga badleksaker ännu, men i dag fick duschslangen agera leksak och jösses vad hon satt och slickade på den. Även där som vattnet kommer! Undrar hur mycket hon fick i sig egentligen, fast hon reagerade inte alls! :}

Jag vill på ett sätt börja med babysim, det verkar så mysigt! Fast det negativa är ju att det är så jäkla mycket baciller. Det vill jag inte utsätta min pärla för. Haha vi får öva i Vättern nästa år istället. I svinkalla Vättern.

Förut i dag så köpte jag mig även en bok: EgoWoman {Carolina Gynning}. Jag har läst ett par sidor än så länge bara, men den verkar grym. Jag vill läsa hela nu. Men jag kan inte för..

Nu ska jag sova. Nana, som jag säger numera. Godnatt på er, sötizar! ;)




 Mirre

Fint kollage du gjort även här =D, så trevligt att bada och leka med slangen =D,



Men tar inte kloret bort baskeluskerna?

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Mirre

Nej nej du skrämmer mig inte, ingen fara =D. Har också haft det en gång och det är fuktansvärd värk, man tror man ska gå av =(



Hoppas att du har en bra dag

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?