Oldies
Publicerat den

Förlåt att jag inte har uppdaterat nåt i dag än!! :( Dåligt av mig.
Har egentligen inte gjort så mycket i dag utan varit hemma med Julia. Vi fick en liten promenad i förmiddags och även en nu i eftermiddag, fast då med mamma. Gick ner till stan och till butiken Norreport. Där köptes en liten söt, grön kanin. Visar bild en annan dag, när jag har en. :') Det känns som att jag ska visa bilder "en annan dag" hela tiden, men det kommer, jag svär!

Jahaja. Postkodmiljonären på tv just nu. Programledaren Rickard Sjöberg är sjukt förkyld hör jag, haha stackarn! Vi får väl se hur långt kvinnan i stolen kommer, men hon verkar kunna sina saker just nu! ;)

Mamma lagar mat också. Lövbiff med potatisklyftor och persiljesmör. Mmmm! Usch vad jag tjatar! Julia sover i alla fall nu och Johan och Adam {bror} sitter i rummet intill vid Johans dator. De spelar nog spel eller nåt i den stilen.. ;P

I morgon ska jag träffa Marie!! :D Jag längtar! Har inte sett henne på jättelänge eftersom hon numera bor på annan ort! :( Alla försvinner känns det som. Först Cajsa och sen Marie. Bläh! Menmen, de är ju fortfarande kvar på klotet så så farligt är det väl inte ändå! :}

Snodde den här bilden från Cajsa bilddagbok, men Marie har tydligen skapat den! Haha så det kan bli. :}

 

Här är en bild på oss igen men även på Lollo! Sötnosar är vi ju, faktiskt! :}

Vi hörs i morgon! Puss!




 Cajsa

jag vill träffa dig och maj <3



Nå vad kul med bilderna!! saknar oss!



URL: http://[email protected]





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?