Seven
Publicerat den

I gårkväll tittade jag och Johan på film när lillan hade somnat. Ligger i min säng och kikar på hans dator, helt perfekt! :} På tur den här gången stod Seven. Vilken fantastiskt äcklig film. Även om det (som tur var) inte var alltför snuskiga detaljer så har jag tänkt på filmen hela dagen i dag. Klarade mig ifrån mardrömmar, skönt nog! Har en tendens till att drömma om saker som jag sett/hört/läst och det blir alltid tusen gånger värre i drömmen. Det är en kul idé själva storyn, men bläh. Det hemska är att någon säkerligen gör det här på riktigt också. Brad Pitt hade en riktigt skön roll i filmen, Morgan Freeman också för den delen. De är bra skådespelare båda två! Jag ska inte gå in på vad filmen handlar om för det tror jag att ni fattar när ni ser bilden nedan. ↓

Eftersom filmen är från 1995 så har säkert de flesta av er sett den! Har jag rätt? Vad tyckte ni om den i så fall? :}

 




 Milly - Mamma till tre flickor ♥

ja det var inte billigt.. Då är det ju billigare att handla på nätet (vissa butiker) :)



URL: http://milliez.nu


 Anonym

Jag tycker att filmen är grym, dock kanske mest för att skådespelarna är grymma :)



URL:


 Beatrice, mamma till Devin ♥

Den filmen måste man se ikväll :)



URL: http://beabus87.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?