The real
Publicerat den

Okej, det tidigare inlägget var ju bara photoshop som ni säkert märkte för jag la inte ner någon längre tid på att göra det snyggt! :P Nedan ser ni det riktiga resultatet och jag vet att min hårfärg är vidrig. Man blir spyfärdig när man tittar på det. Dock är bilden till vänster tagen med blixt så den ljuger väl en smula, men fortfarande så är jag och frisören överens om att en snygg frisyr kräver en bättre hårfärg!! Haha.. :') Självklart skulle frisören platta håret, och jag kan väl erkänna att jag inte är bästa vän med plattången precis. Det blir så förbaskat platt, och jag vill ha mycket volym! Mitt feta nylle kräver stort hår.

Jag köpte i alla fall färg efter mitt frisötbesök, och nästa vecka ska här färgas! Ida ska hjälpa mig! :)




 Mirre

Snyggt, spännande med ny hårfärg =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?