Bara massa ord
Publicerat den

Solen lyser och jag har varit uppe hela dagen! En dag är verkligen lång när man tar vara på den!

Jag vet inte varför, men lilljulisen kunde verkligen inte sova bra i natt. Som tur var hade jag Johan här som tog hand om henne mestadels {så att jag fick sova} men jag var inte sen med att gå upp jag heller. När klockan visade 8 på morgonen så tänkte jag att yes, äntligen är det liksom "vanlig tid" och inte übertidigt. Men vad händer då? Jo, mamma kommer ner och ställer tillbaka klockorna så att klockan är 7 igen. För ni har väl inte glömt att ställa tillbaka era klockor? :)

Efter frukosten {som vi åt redan vid halv 9} så gick jag och Johan på promenad med Julia. Hon somnade nästan direkt när vi la henne i vagnen, tröttisen! Vi gick förbi Johans bror och han följde med oss på en mysig promenad. Ner till Vättern gick vi och det var verkligen superskönt ute! Varmt och vindstilla. Och soligt, som sagt! :D

Humm.. annars då? Jo, jag grejar för fullt med en ny design till mig själv {samtidigt som jag gör Kattis design} och jag hoppas att båda blir bra. Det är lite svårt med färger tycker jag, vilka som matchar bäst osv. utan att härma andra för mycket. Men jag tror det kan bli bra faktiskt, riktigt bra! :D

Later!



 Mirre

jag har komit ihåg att ställa =D. Hur bor ni? i hus?

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?