En liten rubrik
Publicerat den

Jösses amalia! Jag kan läsa andras bloggar men min egen är helt fucked up! Är den det för er också? Jag vet inte riktigt varför den vill jävlas just ikväll.. ;S

Hur som helst. Vet ni vad det är för dag i dag? Jo, den 4 oktober 2010. Det innebär att jag och min älskade Johan har varit ett par i 23 månader. Kan ni fatta att det snart är 2 år! Herregud vad tiden springer. Samtidigt känns det som att det var en evighet sedan det var hösten -08. Ett helt liv sen, faktiskt. Mycket har hänt sedan dess! Lilla Julis, till exempel! ♥

Hon vänder runt på mage hela tiden, den lilla krabaten! Från rygg till mage och sen är det så. Det blir tråkigt efter en stund också, tycker hon! Haha, sötisen!

Nu sover hon så sött, så sött. I min säng. Jag är nästan lite rädd för att hon ska rulla ur den, så jag ska nog snart flytta över henne till hennes egna säng. Fast hon ska ha mat om en timme också, i sömnen, och då känns det lite onödigt att flytta henne. Vilket ilandsproblem!

I morgon ska jag ner till Arken i alla fall. På babycafé! Alltid mysigt, fast inte såå mysigt eftersom det nu brukar vara så himla många där. Över 15 bebisar och mammor blir rätt maffigt! Menmen, det är ju kul att folk samlas. Även om vi mest är i grupper och inte pratar med varandra!

Nu ska jag dunka musik! =) Puss!



 Sophie mamma till Nellie

Så söt hon är lilla skruttan! Var var det ni bodde förresten? :)



URL: http://beylejd.blogg.se/


 Sophie mamma till Nellie

Ja hon känns stor :D

Men oj vad skönt det måste vara för henne att slippa dendär blöjan, ibland säger hon att hon vill ha blöja, då har hon den en stund, sen vill hon inte längre. Idag skickade jag henne utan blöja till dagis, det lär bli lite olyckor där men nu jädrar ska blöjorna absolut bort på dagen :D



URL: http://beylejd.blogg.se/


 Jeanette

Ja tiden går riktigt fort lite för fort ibland.

Upptäckte i torsdag att lilltjejen redan är 2½ månad..

Man undrar vart tiden tar vägen...





URL: http://aurorasmamma.blogg.se/


 Ingsten

Så himla söt hon är din lilla tjej. Kikar in här lite då och då och hälsar på och varje gång har hon blivit sötare och sötare, finns det ingen gräns?!! ;)



/Malin



URL: http://malinochklackarnaitaket.blogspot.com





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?