Den tredje dagen
Publicerat den

I dag, onsdag, så är jag glad. Det har gått 2 fulla dagar och jag har inte fuskat en enda gång. Jag har inte ens varit nära faktiskt, jag är inte sugen på något. Anledningen till detta är att man blir så väldigt mätt av soppan och shaken. Shaken är vidrig, så den dricker jag medan jag håller för näsan. Sedan, innan jag släpper näsan, så dricker jag en massa te så att smaken ska försvinna. Det funkar superbra! Ett hett tips!

Tänkte att jag skulle uppdatera mina mått idag. Varannan dag fungerar väl bra i och med att dieten är så pass kort tänkte jag. Fast såsom jag känner just nu skulle jag kunna fortsätta ett par veckor till, bara det att det är så jäkla dyrt! ;O 15 påsar nutrilett kostar typ 140 kr och soppan likaså. Jag har dock beställt hem 3 provpåsar från Modifast som tydligen ska vara väldigt goda. Alldeles gratis var det! :D

Aja, nog med tjat! Dagens mått och måndagens inom parentes:

Vikt: 74,9 kg (75,9)
Höft: 100 cm (100)
Lår: 45 cm (46)
Överarm: 31 cm (34)
Midja: 87 cm (88)
Rumpa: 105 cm (106)

Okej nu vet jag inte hur pass rätt jag mätte och om jag var på exakt samma ställe som i måndags. Överarmen låter ju lite för bra för att vara sann, menar jag. Men vikten!! 1 kg på två dagar kan jag leva med! Nu gäller det bara att inte gå upp lika fort sen igen, men det ska jag allt klara av. Jag har bestämt mig, och då ska det ske! :D







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?