Det går bra än så länge
Publicerat den

Det går bra i dag faktiskt. Har inte varit sådär riktigt hungrig ännu. Jag har ju en del fläsk så att min kropp klarar sig länge.. ;) Till frukost blev det en halv shake i alla fall, som jag fick skölja ner med te. Efter det blev det en promenad till Ica med Ida och där köpte jag Allévo istället. Soppa med thaismak. Köpte även bares med browniesmak.

Ida följde med mig hem och vi åt soppan från Allévo. Vi kryddade asmycket med både curry, paprikapulver, salt och vitlök. Hmm, haha inte det godaste jag ätit direkt, men det dög! Jag tycker bara att det är så äckligt att det är "mjöligt". När jag dricker något vill jag ha det vattnigt och inte mjöligt. Men jaja, det är bara 13 dagar kvar, jag ska klara detta! =)






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?