En doppresent från mamma
Publicerat den

Vet ni vad jag har beställt hem? :}

En underbart söt tavla till Julia. En exakt sådan tavla som ni ser nedan fast med helt andra namn och ord såklart! Tyckte att den var så himla söt så jag kunde inte motstå! En vit ram ingick i köpet också. Förhoppningsvis kommer den hem redan i morgon och då kan jag visa er hur den ser ut. Jag hoppas på det bästa! I och med att den var så jävla* dyr så ser jag det som en försenad doppresent till min lilla solstråle. 

 

* Hur är det med svordomar egentligen när man är mamma? Får man svära lika mycket som förut? Är det först när ens barn lär sig prata som man kanske bör vara mer försiktig med ordvalen? Hmm..




 Melinda - Mamma till Maja ♥

Dom där tavlorna är ju såå fina! Men väldigt dyra som sagt :P



URL: http://melindawingren.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?