Ett gammalt dagboksinlägg
Publicerat den

När jag var liten hände det då och då att jag skrev dagbok. Gulligt va? :} Kanske var det därför som jag sedan också bloggade? När jag rensade min byrålåda idag så fann jag en gammal dagbok från -03, då jag var 12 år. Jag stavade som en kratta men då och då var jag faktiskt riktigt rolig, och elak! Haha. Detta är en sida ur dagboken:

Hej igen, igen! 5/4 -03
Nu är det helg. Vi har varit i Skövde & där köpte jag ett grönt linne & ett par gröna byxor. Dom köpte jag på Kappbahl. Vi var också på Obs "Copp forum" och köpte lite gjord & godis och sådant. Vi köpte också en film. Eller rättare sagt: Han som var i kassan såg inte att vi hade filmen så det blev som att vi stal den. Vi har också bowlat i Tibro. Jag förlorade. Hejdå!
Vi stal, Emma på bal.

HAHA jag brukade alltid avsluta alla små texter med ett härligt rim!





 Linda

hahaahaha, hittade också en gammal dagbok i helgen xD det stod typ



"Hej, idag har jag inte gjort någonting

Hejdå"



typ jättekorta felstavade konstiga små texter xD helt sjukt kul att hitta nu xD Slutade alltid med ett snabbt hejdå också :D



URL:





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?