Första träningspasset
Publicerat den

Yeah, i dag har jag tränat! Första passet sedan jag fick reda på att jag var gravid. Det var ett tag sedan med andra ord... Först var det afrodans vilket direkt följdes av ZUMBA. Jag är så sjukt trött nu, helt slut i hela kroppen. Känner att det gör lite ont i mina.. revben?! Jag ska i alla fall inte klaga, - jag behövde det här!

Jag har tjatat om zumba rätt länge men nu i efterhand så måste jag säga att det är grymt överskattat. Det kan ju bero på att det var så sjukt mycket folk i dag och att jag inte såg någonting och därmed inte visste hur jag skulle göra, men så kul var det faktiskt inte. Då var nog afrodansen roligare.. Hur som helst så är det inget jag vill betala för att göra så jag tänker nog vara lite olaglig och kanske ladda hem det..

Just nu luktar det sjukt äckligt här i köket där jag sitter. Vi håller nämligen på att koka broccoli som vi ska ha i en paj. Johan är här och han tjatar för fullt om hur äckligt det är. "Hur kan man ens stoppa en såndär i munnen?!" osv..

Söndag i dag vilket alltid är deprimerande!! Man är ju så van vid att skolan närmar sig och att man ska gå upp tidigt så antagligen håller det i sig hela livet. Oavsett hur ledig man än är!!

Har varit ute och promenixat med Ida och Leo i dag också. Julia sov hela tiden vilket var rätt skönt. Det behövde hon nog efter en omtumlande dag i går. Vi åt på Hjogrillen och jag tog mig en hälften av varje med en kokt. Nyttigt det där.. men framför allt väldigt, väldigt, väldigt salt! Vi satt i hamnen en sväng och det var jättemysigt! :)

Nu ska jag snart äta, pusspuss!






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?