Från mormor och mamma
Publicerat den

 

I dag, söndag, har vi i familjen varit i Skövde igen. Vi var ju där för bara 2 veckor sedan.. Julia fick små skor och en bluffolle av mormor och av mig fick hon leksaker från Babyproffsen. Vilken jävla affär alltså! Skulle det varit en smula billigare hade jag köpt rubbet där. Pingus lillebrorsa på bilden ovan {tror jag att det är..?} kostade 99 kr och nycklarna i ringen kostade typ, 68 kr tror jag. Inte det billigaste med andra ord.. Men fint är det! Jag skulle mer än gärna jobba i den affären faktiskt. Det finns så mycket fint! Allt man kan tänka sig plus lite till.

Nu fick jag visst en kategori till; shopping!




 月姫 Tsukii ♥

åh så himla söta tofflor! :D du hade en minsann mysig blogg! hit kommer jag tillbaks ^^



URL: http://tsukii.se





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?