Fyramånaderskontroll
Publicerat den

God förmiddag! :}

Jag och lillan fick så bråttom iväg i morse att jag inte ens hann att äta frukost. Inte ens dricka.. Vi kom dit i tid i alla fall {tar omkring en halvtimme att gå} och allt gick bra. Nedan ser ni hennes mått:

Vikt: 7570 g
Längd: 65 cm
Huvudomfång: 43,5 cm

Inte illa va?! Jag tyckte väl att hon har blivit tung! Över 1 kg har hon ökat på en månad. Det måste vara banangröten. ;) En stadig tjej, enligt barnmorskan!

Något som lillan inte tyckte om var när barnmorskan pratade med henne. Då kände hon sig utelämnad där hon låg naken utan mamma i fokus {jag stod intill fast hon tittade inte på mig}. Då var det inte roligt längre och då skrek hon för full hals.



 Frida Lagerström

Stora tjejen nu juh! Hon väger nästan 1kg mer än vad Leon gjorde vid sin 4månaders kontroll.. Och lång är hon också! Shit vad tiden går fort!



Kram!



URL: http://www.FridasDesign.se


 Melinda - mamma till Julia

Hon är en riktig biff! Ändå är hon inte tjock, utan bara lite småmullig! =) Det är ju fascinerande hur olika alla bebisar är! Vissa väger 10 kg när de är ett halvår och vissa väger det när de är 2 år! :O



Kram! :D



URL: http://melindaochjulia.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?