Italiensk kycklingsoppa
Publicerat den

Okej bra start där känner jag. Det började med att jag skrev Italiens kycklinsoppa. Har inte riktigt koll på alla bokstäver i dag märker jag. Ibland känns det som att jag skulle behöva en lektion eller två i svenska igen eftersom jag tycks ha glömt av hur saker och ting stavas och sägs. Blä på det!

Inläggets rubrik var i alla fall min lunch i dag, nere på Arken. Den var supergod, med både kycklinbitar (nähä..!) och makaroner i. Smarrigt och mättande! Jag får passa på att njuta extra mycket av allt jag stoppar i mig nu, för på måndag börjar det. Allvaret. Jag ska banta, på riktigt! Nutrilett. Jag ska gå ner i vikt. Mycket. Det ska SYNAS att jag har gått ner. Jag ger mig inte förrän 10 kg är borta, helst ännu mer!

Nere på Arken förut så var jag där först. Det började med att jag kom för tidigt och störde barnmorskorna/sköterskorna i något möte de hade. Haha vad bra av mig. Anledningen till att jag var där så pass tidigt i alla fall var att jag var hos läkaren innan. Tandläkaren. ;} Det togs lite bilder i min mun och de konstaterades även att jag hade en felfri sådan. Inga hål över huvudtaget och de skulle höra av sig igen om 2 år. Tandvården är gratis fram till 22 år tydligen, men om sossarna vinner så ska det tydligen vara gratis fram till 24 års ålder. Borde man rösta rött? ;P

Hur som helst så gjorde vi handavtryck i dag, med namn och datum inristat också. Jag tittade aldrig hur det blev utan väntar till tisdag. Då kan jag vara stensäker på att det har torkat i alla fall. Ska även måla den vit precis som med Julias fossingar. Hoppas att det blir snyggt!

UGGs
Jag har precis köpt Julias första skor i form av ett par UGGs. Från blocket.se hehe, men de var helt oanvända så det blir nog kanon.

PUSS






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?