Jag glömde!!
Publicerat den

I går, den 14 september, så var det exakt ett år sedan jag fick reda på att jag var gravid. Jösses vad tiden går! Tänk att det var lilla Julia som låg där inne då, knappt en cm lång. Ett litet embryo. Jag minns att jag efter skolan gick och köpte ett graviditetstest på apoteket i Skövde, efter övertalning av Emelie. Haha, jag tänkte att det var onödigt först eftersom jag var säker på att det inte var något, men oj så fel man kan ha! Det var med skräckblandad förtjusning som jag läste texten Gravid, på stickan.

Jag har aldrig ångrat att jag valde att ha kvar "bebisen i magen"! Mitt bästa val i livet, antagligen! :)



 ANNELI BERGMAN - KRISTALLKRONA

Hej!



Jag har inte fått någon respons på det jag skrev till dig för nån dag sen.. Tänkte höra om det inte var bra tips eller liknande!



KRAM!



URL: http://kristallkrona.wordpress.com





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?