Kalas den 11 september
Publicerat den

I dag är en grå dag. Mulen himmel och ganska kallt. Den 11 september också, en hemsk dag!  Dock har den för mig varit helt ok. Dagen började dock väääldigt tidigt eftersom lillan vaknade halv 5 och ville ha mat. Sedan vägrade hon somna om.. Det är faktiskt en av de få nackdelar med att ha en bebis, hehe. Att gå upp i ottan är inte alltid så roligt. Det kan vara härligt om solen precis går upp och det är ett sådant där underbart ljus ute. Men det är det inte nu längre. Fast jag måste säga att jag inte är särskilt van vid att gå upp tidigt heller. Är lite bortskämd med den saken!

Eftersom min bror fyllde 17 i tisdags så firades detta i dag med ett litet kalas. Det var verkligen litet också eftersom hälften av släkten inte kom. Men det var trevligt ändå! Min fasters hundar var med och de var lite trötta då och då.. Se bevis nedan! Pyret till vänster och Styret till höger. Haha, eller hon heter inte styret, det är bara så kul att det rimmar. Selma heter hon! Vi åt mackor och marängsviss, supergott!







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?