Lite om kvällen
Publicerat den

God kväll!

Håller för tillfället på med en design samtidigt som jag fryser fötterna av mig. Den blir helt okej faktiskt. Visar den när den är färdig ifall det är någon som kan tänka sig att ha den! :}

Julia sover och senast jag kollade till henne så andades hon bra. Dropparna gör nog allt susen ändå! Skönt det.

Tidigare i kväll så tränade jag på motionscykeln tills dess att jag bränt 210 kalorier. Gjorde lite armhävningar, situps etc. på det och efter det en härlig dusch! Det är härligt att träna faktiskt, och nyttigt! Fast tråkigt när man bara har en liten katt att titta på. Som förövrigt inte är så liten och som ligger och gosar i sängen som gör att man blir sugen på att göra detsamma!!

I morgon {tiidigt} så har jag min tredje körlektion så under tiden ska mamma vara barnvakt eftersom hon ändå är ledig. Hon hade köpt en jättesnygg väska {mörkbrun, fejkskinn} i Rom. Det kan bli min nya körkortsteoriväska, perfekt ju! Använder ju aldrig väska längre eftersom man alltid har med sig skötväskan, typ.

Nu ska jag mata Nelly och sen sova! :D






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?