Man hinner med mycket om man tar sig tid
Publicerat den

Vad mycket man hinner med om man inte bänkar sig framför datorn! Hittills i dag har jag gjort massor:

» Satt på en maskin disk
» Satt på en maskin tvätt
» Sorterat tvätt
» Matat lillan och ätit frukost själv
» Duschat
» Busat med lillan


Okej, det var kanske inte jättemycket, men jag är ändå rätt stolt över mina förmågor, haha!

En grej som inte är okej just nu är att mitt hår åker av. Tar jag tag i det och drar handen igenom det så får jag med all säkerhet av minst 10 hårstrån. Jag kommer sluta som flint, garanterat!

Planer för dagen är noll. Det är klädbytardag i Korsberga men eftersom jag inte kunde ta mig dit så sket det sig. Dock kanske det bara var bra för Julia behöver inga kläder. Jag hade nog bara slösat pengar i onödan!

Nu ska jag göra mig i ordning! Puss!






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?