Ny dator
Publicerat den

Yes Yes Yes Yes Yes

Äntligen (!) så har vi fixat en "ny" dator. Äntligen kan kan börja designa igen. Varför jag skrev ny inom citationstecken är bara för att det är min brors dator.. hrmm. Haha, jag hoppas att den fungerar. Jag får abstinens! Jag vet inte riktigt om datorn kommer vara på plats i morgon, men förhoppningsvis!

Hur som helst så har jag varit på teorikurs nu i kväll. 700 kr kostar det, så sjukt! Hur ska man ha råd? Detta kommer ta alla mina pengar.. Menmen, har man väl körkort så behöver man ju aldrig tänka på det igen!!

Nu kom datorn! :D



Update! Nu har vi den nya datorn och gud vad sköööööööööönt det är. Vilken hastighet, vilken bild. Åh! ♥ I morrn får jag photoshop också! :)



 Sophie mamma till Nellie



URL: http://beylejd.blogg.se/


 Sophie mamma till Nellie

700kr!? jösses...jag ska läsa det hemma. har inte ork att gå teorin. Får ta det som kvällsläsning och spela spel :) kul med ny dator!!! :) kram



URL: http://beylejd.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?