Ordning på torpet
Publicerat den

Jädrar vilken tid det tar att göra bloggdesign. Ni som inte sysslar med det ska veta att man får lägga ner sjukt mycket tid på det! Jag förstår att de som säljer designer tar ordentligt med betalt för det. Faktiskt så funderar jag på att sälja designer även jag.. fast billigare! ;) Hehehe, vad tycks om den idén? :}

Jag är hyfsat nöjd med min nya design faktiskt. Är supernöjd över headern! Fick dit riktigt fina bilder tycker jag. Alla är tagna av mig...

Annars då? Facebook har inte fungerat för mig på hela kvällen! Har ni samma problem? Det är riktigt störande faktiskt! Hur som helst så har jag varit på teorikurs i kväll och där pratade läraren om bilen och dess olika delar. Det var bra för det kan jag inte så mycket om. Eller kunde kanske jag borde säga eftersom jag vid det här laget borde veta, haha. Åh! Jag längtar som en tok efter körkortet. Det känns så långt borta, men ändå inte på nåt sätt! Innan april nästa år i alla fall, innan april.. :}

I morgon {tidigt} så är det BVC-besök igen. Dags för en fyramånaderskontroll redan! Tjohej sa farbror Frej vad tiden flyger iväg. Det känns som det var i går som lilla mini föddes.


Puss och godnatt! Julia sover sedan länge så nu ska även jag hoppa ner i sängen!








 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?