Shakers
Publicerat den

I dag när vi var på Elins esplanad i Skövde så gick jag in i butiken Life och köpte mig en shaker {till vänster} för 35 kr. Med på köpet fick jag den speciella shakern som är till för just Nutrilett, och som vanligtvis ska ingå när man köper Nutrilett. Men det gjorde det ju inte på Ica.. I den lilla shakern så går det i 300 ml, och en portion {eller påse} är ungefär 200 ml. Det får nog bli så att jag använder den lilla, känns smidigast så! Snubben som jag handlade var snäll och gav mig den lilla också, ifall jag lovade att köpa Nutrilett hos honom i fortsättningen. Det skulle jag gärna göra, om det inte vore så att butiken ligger 3 mil bort och jag saknar körkort.. ;P

Gud, i morrn kör vi! Jag är riktigt nervös. Mest för att det inte ska bli något resultat.. "/ Men jag måste klara av det! Skriver ner mått och vikt i morgon som jag lovade! :)







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?