Unna sig något gott
Publicerat den

Jag vet inte vad det tog åt mig, men jag hade lust att lyxa till det lite för mig själv i dag! Jag tog mitt pick och pack (Julia, barnvagn och pengar) och begav mig av mot ICA och köpte riktigt gott käk! Strips, lövbiff, bearnaisesås och persiljesmör! En vanlig onsdag? tänker ni. Fast varför inte egentligen? När man är hemma och är mammaledig så är varje dag sig lik och det spelar i stort sett ingen roll om det är måndag eller fredag. Det är samma rutiner i alla fall, med den skillnaden att det visas olika tvprogram. Jag får kompensera genom att äta något nyttigt och tråkigt på fredag istället.. ;)

Just nu sitter jag och väntar på att ugnen och stripsen (svensk stavning haha) ska bli klara.

Måste bara tacka för kommentaren jag fick av Johanna! Vad kul att du såg oss i tidningen! :) OCH sedan måste jag bara säga att vad kul det är att jag har så "många" prenumeranter på bloggen redan. 16 st är ju inte fy skam ändå, haha! :}


Älsklingen








 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?