Jäkla ersättning..
Publicerat den

Stackars, älskade lilla barn! ♥ Lillan har haft ont i magen och gråtit större delen av kvällen och jag tycker så synd om henne. Magen spänner och då och då kommer det bajs, usch! Vi funderar på om det kan ha att göra med ersättningen som hon numera får i pulverform. Det är sedan vi började med det som hon har haft ont i magen till och från.. Jag skickade ner min stora älskling till ICA för att köpa ersättning i tetrapack istället, jag hoppas att det hjälper! Vi kör ju med Sempers, men blir hon inte bättre så byter jag nog faktiskt till NAN. Jag har hört att det ska vara mycket bättre för onda magar. Eller känsliga magar kanske är mer rätt sagt.

Nu sover hon i alla fall gott i min säng. Jag ska lyfta över henne till hennes egna säng när jag går och lägger mig sen.

Jag tog ur och tvättade överdraget som är på vagnen, samt täcket och lakanet. Nu blev det som nytt igen. Det hade gulnat lite nämligen.. Vagnen såg inte alltför mysig ut utan allt det mjuka.. ;P

 

Julia var galet trött i gårkväll! Hon låg i vagnen och orkade knappt lyfta ett finger.

Såhär skönt har hon det nu. Fast detta kort är taget i förmiddags så nu är ju rummet mörkt istället..







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?