Då var man igång..
Publicerat den

Jaha, då var vi igång!
Det är måndag, mulet, och min första dag när det gäller det här bantandet. Grejen är bara att jag inte klarar av det. Shaken är så fruktansvärt vidrig att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Den mjöliga konstistensen får mina hårstrån att dra sig tillbaka in i huvudet och istället växa ut ur ögonen. Så vidrigt är det..

Men, jag ska inte ge upp. Även om den där shaken har fått mig att vilja äta nyttigt i resten av mitt liv bara jag slipper den, så tänker jag inte ge upp. Jag ska traska iväg till Ica senare och köpa mig soppa istället som jag kan äta. Kanske att den innehåller mer kalorier, men då får jag väl röra på mig mer då. Detta funkar inte. Det har tagit mig en timma att försöka få ner shaken, men jag slängde halva ändå. Sitter här med en kopp te istället, utan socker givetvis, och hulkar och håller på, haha.
Bra start!

Hur som helst, nedan ser ni mina mått {piiiiinsamt..} och min vikt {om möjligt, ännu mer pinsamt..}som utlovat:

Vikt: 75,9 kg
Höft: 100 cm
Lår: 46 cm
Överarm: 34 cm
Midja: 88 cm
Rumpa: 106 cm

Dagens planer är i alla fall:
» promenad till Ica, ca 4 km fram och tillbaka
» 20 min på motionscykeln i kväll
» 10 armhävningar och 10 situps nån gång under dagen (typ nu)






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?