Twilight ♥ New Moon ♥ Eclipse
Publicerat den

I dag (eller i kväll rättare sagt) så har jag haft min andra körlektion i mitt liv. På schemat stod att starta i uppförsbacke och det fick jag göra här i krokarna där jag bor så det var ju bra. Här känner jag ju till det, menar jag. Det gick faktiskt väldigt bra den här gången också, peppar peppar ta i trä! Mitt körkortstillstånd går ut i april nästa år och innan dess har jag garanterat körkort, enligt körläraren. Gud vad gött!!

Annars i dag då? Ida och Leo var här en sväng i förmiddags och jag visade mina kunskaper inom musik, haha. Jag spelade ljuvligt vackert på synthen.. ;P Var på Ica en sväng och köpte mera bares, det är det godaste inom min diet! Jag har inte fuskat ännu!! Såsom det känns nu så kommer jag klara 2 veckor, det känns inte ens svårt. Hur underbart är det inte? Dock måste jag bli bättre på att äta frukt. Äter endast 1 frukt/dag och det är nog lite lite. Tog en banan förut och då fick lillan smaka lite. Det var underbart gott tyckte hon, och hon blev sur när hon inte fick mer. Haha :')

I dag har jag ätit följande:
» Shake
» Te
» Banan
» Bare
» Bare
» Te
..och lite vatten emellanåt..

Fan, bares borde jag sluta med. Max en/dag i fortsättningen. Med tanke på att shaken är så vidrig så tar jag den bara till frukost och det fungerar bra. Det ser kanske lite lite ut för en hel dag, men tro det eller ej; jag håller mig mätt hela dagen! Min magsäck måste ha krympt lite?

I gårkväll tittade jag och Johan på New Moon (och i förrgår på Twilight) så i kväll är det dags för Eclipse. Jag längtar! Haha, jag är fast.. Fan också. ;P Bella är ju så sjukt snygg och det är så orättvist. Varför kan inte jag var snygg för? Edward är lite överskattad dock.. jag förstår inte riktigt varför alla tyckte om honom så mycket? Lägg vikt vid tjejen istället, tycker jag! :D Jag fattar inte varför jag var så emot detta från början..?

Vad tycker ni om Twilight? :D





 Sophie mamma till Nellie

Åååhåå!!!

Man är fast ja! Jag älskar Twilight filmerna!

Kan se dom om och om igen. och håller med, tycker inte att Edward är så snygg, men Jacob där emot oohlala haha ;) (inte när han har långt hår haha). Vad kul att det gick bra på lektionen igen :D ska boka dubbellektion till nästa vecka :) hann inget denna veckan :) kram



URL: http://beylejd.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?