Underbar dag
Publicerat den

Åh vad jag älskar den här dagen! :D

Det är dagen innan min lilla prinsessa "fyller" 4 månader och allting har varit bra i dag, än så länge kanske jag ska tillägga. Kom hem för en stund sedan eftersom jag och Julia var nere på Arken en sväng. Där gjorde jag en pekbok åt henne. Det måste vara den fulaste i världshistorien, men det är ju lite charmigt när man har gjort den själv och så.. ;)


Under det gula hjärtat som jag klistrat på finns ett fult försök till en självritad stjärna. Den blev värdelöst ful, haha. Tur att allting går att lösa! ;)

Ett äpple som jag gjort själv, jag är mycket stolt! :}

Eftersom Julia är 25 % finne så måste ju självklart mumindalens folk vara med på ett hörn!

 

25 spänn kostade det att göra boken. Den får det väl vara värt. :)
Västen som jag beställde kom även i dag och den passade perfekt i strl M. Skönt det! Jag tänkte ju först ta L, men det var ju tur att jag ändrade mig! En annan otroligt rolig sak i dag var att jag VANN den här tävligen som jag var med i. Har aldrg vunnit nåt innan så det är jättekul!!

I kväll väntar min första teorilektion nere på trafikskolan. Jag har anmält mig till en kurs där så att jag ska lära mig lite nyttig information som kan vara bra till provet.. :)

Nu: Julia ska matas!




 S A N N A S . R U M

Hihi ingen fara :D

Har sumopix tagit kontakt med dig? (:



URL: http://sannasrum.blogg.se/


 S A N N A S . R U M

Åh vad kul (: Om jag hade vunnit hade jag kört på canvastavlor (:



URL: http://sannasrum.blogg.se/


 S A N N A S . R U M

Sv; Jag vet inte om du har vunnit 300 svenska eller danska/norska om jag ska vara ärlig. Men om du går in på sumopix.se så är det svenska priser (:



URL: http://sannasrum.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?