Samson, döden, äppelknyckare
Publicerat den

Dagligen har jag över 50 besökare här i bloggen, det är ju jättekul! :}
TACK!



Samson - Regina Spektor

I går när jag såg IDOL så sjöng ju en tjej den här låten så nu har den fastnat i min skalle..

Jag sitter och fnissar lite i min ensamhet. Jag är otroligt glad och lycklig! Läser igenom min gamla blogg Pindilusen lite och tänker tillbaka på början av min graviditet.  Det var ett rent helvete, faktiskt! Dock var det en bra bantningsmetod.. Men tänk: allt illamående, alla spyor {som inte var så farligt, det var illamåendet som tog kol på mig}, nålar i armarna, yrsel, dåligt järnvärde. Men det skulle mycket till för att skapa en sådan perfekt liten sötnos som min Julia! ♥

Förresten. Vad är det som händer? Det dör folk som jag känner till hela tiden. Det är som att alla människor är som sköra löv på ett höstträd, och de faller ner till marken ett efter ett. Under bara några månader nu så har det dött omkring 5 st som jag känner till. Det tycker jag är läskigt. Jag har hört att 2012 ska bli det år som många dör, men 2010 verkar ganska saftigt det med. I och för sig så är det babyboom i år, och jag tror starkt på att de som dör kan återfödas i små bebiskroppar. Undrar vart Julia har varit innan det här livet?! :} Helst plötsligt blev det här stycket något positivt, men jag vill ändå ägna de här raderna åt de människor som har mist livet och jag hoppas att ni levde era liv fullt ut så gott det gick. Jag vet att ni är på ett bättre ställe nu, ett mycket bättre ställe. Genom att veta om det så blir det lättare för mig och alla andra att leva vidare. Vi ses ju snart igen! ♥ Jag {och alla andra som fortfarande lever} är inte riktigt färdiga med våra liv ännu, men en dag ses vi. Jag kan faktiskt inte låta bli att längta en smula!

Jag tycker att döden är ett fascinerande ämne. Kanske just för att ingen vet säkert vad det innebär.. Synd att många undviker att tala om det. Alldeles för många är rädda för det tror jag.

Mina älsklingar. Julia i jeansdress från H&M, äppelknyckarbody och Johans gamla käpa! Världens underbaraste lilla goding!





 Cajsa

så himla mysig låt :)



och världens sötaste Julia!! så gullig hon är på den bildern!! :)



URL: http://[email protected]


 Beatrice, mamma till Devin ♥

Söt bild :)



Devin kommer troligtvis att stå med oss där framme, men som du säger så är det inte säkert att han orkar eller vill stå still så länge (jag gissar på det sistnämnda alternativet, haha.) om så är läget så kan han ju alltid sätta sig längst fram brevid sin mormor och farmor och resten av familjemedlemmarna :) Är faktiskt inte speciellt orolig över att ha med Devin på bröllopet, det kommer ju vara många fler barn där, då många av Tommys släktingar har just småbarn :)



URL: http://beabus87.blogg.se/


 Sophie mamma till Nellie

Hon är jättelik dig på denna bilden!!! :)

Kramar



URL: http://beylejd.blogg.se/


 Melinda - Mamma till Maja ♥

Nemen fyy va tråkigt :/ och vart har du hört att det ska dö så många år 2012????



Jättefin jeansdress, funderar på den till Maja faktiskt :)



URL: http://melindawingren.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?