Bisolvon, Bricanyl & Tavegyl
Publicerat den

Det är de mediciner som Julia just nu går på. Stackars liten!
Tidigare i dag lät hon så pass dålig att jag ringde 1177, i hopp om hjälp. Som alltid så är sjukhuspersonalen väldigt trevliga och hjälper till så gått de kan, det uppskattar jag! Att de jobbar helger och nätter bara för att kunna hjälpa andra. Jag berättade läget: hostat länge, lite feber har hon haft, massa slem i halsen, rinnande näsa och ögon och nu i dag så lät det som att hon knappt kunde andas. Eftersom vårdcentralen i Hjo inte behagar ha öppet sådana här dagar så tog vi oss till Skövde vårdcentral {läget var inte så pass akut att vi behövde KSS}, och väl där så fick vi komma in med en gång. Trånga luftrörsvägar, blev beskedet efter att doktor Olle hade lyssnat på henne.

Jag har haft lite funderingar på om det antingen kan vara astma eller pollenallergi som hon har fått, men jag hoppas kunna stryka de sjukdomarna. Ingen i den närmsta släkten till Julia har något av det, så hon borde inte ha det.. Skulle vara oerhört jobbigt i så fall, orkar inte hålla på att medicinera henne. Det orkar nog inte hon själv heller, usch. Jag tycker synd om de som är allergiska, alltid får de vara på sin vakt. Tänk vad skönt om alla bara kunde få leva normala liv. Fast.. vad skulle vi då kunna klaga på? ;}

Inte heller doktorn trodde att det var pollenallergi eftersom det är ytterst ovanligt att så små barn har det. På tal om små barn så blir Julia 11 månader i dag! Det var ju skit att det skulle "firas" med ett läkarbesök. Och på tal om i dag så fyller min mormor 60 bast! Inte illa att vara 60 år och ha både barn, barnbarn och barnbarnsbarn va? :}

 




 Marie

Det var imponerande med mormor. tanken slog mig också direkt då jag läste att det lät som pollenallergi, men som du skriver låter hon lite för liten för det =D



Ohh tackar =D, ska knåpa ihop ngt inlägg om tips =D

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Marie

Har lagt ut tips nu =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Hanna

Bra att man äntligen hittat en produkt som funkar! :)

Jadå, vi tänkte komma dit :) Jag är ju ledig för en gång skull! Då kan man ju inte missa de ;) Haha.

Hoppas den ger bra resultat den med.



Glad påsk :)

Kram



URL: http://hanniie1.blogspot.com


 Marie

Ja faktiskt bra tips, simpla eg, men inte alls som tänker på =D, jag hade ej tänkt på lägga en färgklick så bakom,



Men locket och flaskan har man tänkt ut innan =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?