Graviditetstest
Publicerat den

Solig dag, Julia sover! Har varit ute på en kort morgonpromenad för att få henne att somna, och det gick! Det är oerhört tråkigt när man gått en promend i "onödan" och hon ändå inte har somnat.. även om promender är nyttiga. Har även satt på en maskin tvätt och ska alldeles strax byta sängkläder i min säng. Allra helst vill jag lägga mig och sova {gick upp 6} för jag är otroligt trött, men jag känner att jag vill hinna städa lite och äta lite. Det är hårt att vara mamma ;}

Ringde ner till mödravårdcentralen för en stund sedan eftersom jag har och har haft ganska ont i magen. Jag vill inte tro att det är pga. spiralen, men man vet ju aldrig. Bättre att ringa en gång för mycket än en gång för lite, även om jag ogillar att stressa upp mig i onödan. Vill helst inte springa ner trösklarna på sjukhus titt som tätt {som det känns som just nu..} men vad gör man inte. Skulle det vara något fel så är det ju bättre att man får reda på det nu, än när det är för sent. Tänk så har jag värsta tumören och har typ 3 dagar kvar att leva. Vad gör jag då? Då åker jag ner till Liseberg och åker den där jävla AtmosFear så att jag har bevisat att jag inte är någon fegis. ;} Sen ska jag hoppa fallskärm också. Har jag (o)tur så dör jag redan då, och slipper lida sen. Haha, usch vilket deppinlägg det här blev då. Vi ska väl ändå hoppas på det bästa!

Barnmorskan ville göra ett graviditetstest också, haha. Jag skulle säga att det är lika stor chans att jag är gravid, som att min döda gammelfarfar är det.

Ha en fin dag ute i solen!
PUSS



 Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥

Nja, spiral är ju inte 100% säkert så säg aldrig aldrig ;)



URL: http://beabus87.blogg.se/


 Melissa - Vincents Mamma&Gravid

haha va roligt du skriver :D

hoppas du slipper värken snart



URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?