Neutrogena visibly clear
Publicerat den

INNEHÅLL I NEUTROGENA VISIBLY CLEAR-PRODUKTER:

Salicylsyra

Tar bort döda hudceller och rengör porerna.

Aloe vera och kamomill

Verkar lindrande och lugnande.

Trollhassel
Sammandragande och lindrande.

Mentol
Kylande.

Jag tänkte utvärdera blackhead eliminating som jag fick i samband med Buzzador. Kort sagt: den är underbar! Min hy är fri från finnar och annat skräp, och dessutom mjuk och inte alls torr! Just blackhead elimintating innehåller mikrokorn och salicylsyra för en mild rengörning av porer och avlägsnande av pormaskar. Den rengör på djupet och tar bort olja och smuts för att ge en ren hy. Du kan använda den varje dag {vilket jag har gjort i ungefär en veckas tid} för att hålla din hy fräsch, mjuk och smidig!

Såhär använder man skrubbkrämen:
Fukta ansiktet med varmt vatten och massera försiktigt in krämen i huden. Undvik det känsliga området runt ögonen. Skölj noga.


Nu en fråga till er läsare som fick lite tester med den här krämen! Vad tycker ni om den? Är det något ni kan tänka er att fortsätta med? :}
Kram!



 Hanna

Precis som du skriver så är den underbar :) Blir inte sådär torr och fnasig som jag annars brukar bli och finnarna är spårlöst borta :P Eller snart i alla fall ;) Men tar ju ett tag innan de jag hade innan hoppar tillbaka! :)

Kommer definitivt fortsätta! :)



Kram



URL: http://hanniie1.blogspot.com


 Clara

Använder hela serien och har bara gjort det i ca en vecka, men jag ser redan resultat. Hyn blir så mycket renare utan att de torkar ut :D Superbra helt enkelt ^^



URL:


 Cecilia

Om du har testat ACO Spotless, vilka tycker du är bäst, Neutrogena eller ACO?



URL: http://salicylsyra.nu/


 Simon

Har du testat kemisk peeling?



URL: http://bebeautiful.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?