Shoppinghelg!
Publicerat den

Nej jag har inte dött, jag har heller ingen dödlig sjukdom, jag är HÄR! ;) Sitter vid Johans dator och tänkte uppdatera er lite. Befinner mig inte hemma utan i en lägenhet. Till höger om mig är det stora fönster och åt andra hållet ser jag hur Johan får Julia att skratta. Hon sitter och äter lasagne för 6-månadersbebisar och viftar som en tok med sina små ben! Vi kom precis innanför dörren efter att ha varit på en hälsomässa. Där testade jag hur pass i form jag var, haha! I min kropp har jag nästan 46 kg muskler (!) och jag har ingen allvarlig bukfetma. Pju! :) Skyller på att jag varit gravid ganska nyss, och mannen som vägde mig sa att jag lätt kan komma i form eftersom jag är så ung.. Vi får väl se om jag har någon ork till det. Drack även Aloe Vera som tydligen ska vara superbra mot typ, allt! Just det, jag kan nog inte längre säga att jag är 20 bast. Min kropp är 35 år!!


Den här söta klänningen har Julia fått av Johans mormor. Är den inte för söt!? Till den fick hon även ett par vita strumpbyxor med spets!



 Emma

Så fin :)



URL: http://familjenperssonss.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?