Snorjärsen
Publicerat den

Usch, min lilla bino är förkyld! Eller kan det vara pollenallergi? Njae, det är det nog inte! Näsan rinner och hon nyser stup i kvarten! Ögonen rinner också, men halsen har klarat sig och så vitt jag vet så har hon ingen feber heller. Hoppas att hon slipper det. Faktiskt, så skulle det kunna vara tänderna som är på G! Hon har kliat sig mycket i munnen på senaste tiden och vissa blir ju snoriga när det är på gång! Vi får låta tiden visa vad det är... Kan ju vara en vanligt förkylning också. :}

Vi kom precis hem från Arken där vi träffade bland annat Hanna, Malin och Patricia. Trevligt! Jag gav dem några Neutrogenatester som jag fått hem via Buzzador! Gud vad många länkar det blev här! ;) Dock åkte vi hem ganska tidigt eftersom Julia bara blev sämre.. men på hemvägen svängde vi förbi apoteket och köpte en ny tandborste + tandkräm. Hon gillar inte alls att borsta tänderna längre och jag börjar tro att det är på grund av den kanske äckliga tandkrämen. Köpte den på ICA och trodde att den skulle vara bra, men Julia veckar tycka om Zendium mycket bättre. Åtminstone gjorde hon det när hon fick sin första gadd, då vi använde en liten Zendium som kom med posten!

Nu sover hon ute på altanen i sin vagn i alla fall, och vi får hoppas att den friska luften tar bort hennes snoriga näsa! Nelly är också ute och ränner i rabatterna! Med tanke på att det blåser halv storm så blåser väl det lilla livet iväg! ♥

µ



 Marie

Låter lite som pollen =D, krya på sig



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?