Knipp knapp knopp
Publicerat den

Wow, klockan är bara runt 2 och jag har redan haft 130 besökare! What!? Är jag länkad någonstans eller vad är det frågan om? :} Kulkul! Släng gärna in en liten kommentar så att jag vet vilka ni är, dessutom behöver jag bloggtips! Jag gillar bloggar som ger mig någonting, antingen fina bilder att titta på, läsvärda texter eller en massa bra tips! :} Shoot!

Vädret i dag är tvärtemot vad det har varit de senaste dagarna. Kallt och mulet = trist! Var ändå iväg på en ganska lång promenad i morse ner till Wennergrens för att skriva en intresseanmälan - vilket jag också gjorde! Tjoho! Känns så underbart att ta tag i saker, det är nog det bästa jag vet. Inte bara en massa snack om det, utan att man också gör det. Inte alls en pik till dig, Johan! ;} Fyllde i att jag är intresserad av antingen en 2:a eller 3:a, det beror lite på hur stora lägenheterna är. Om det är ett stort vardagsrum till exempel, då kan man ju dela in det i två rum med hjälp av typ en bokhylla, en stor gardin eller några avskärmare. Allt är möjligt om man har lite fantasi! :}

Jag vet att det blir mycket blombilder nu.. men det är det enda jag fotograferar, typ.






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?