Lite av varje
Publicerat den

Hah! Allt snack om 118800, 118100, RAKEL och alla möjliga få-ett-snabbt-svar-nummer kan slänga sig i väggen! ;} Jag har sms:at samtliga gällande min fråga om vilka låtar som spelades mellan tiden 17:30 - 18:00 den 26 mars, men av alla nummer får jag samma svar: vi kan tyvärr inte besvara din fråga, den här tjänsten är därför gratis!

Mnåh! "/ Det känns ganska hopplöst det där med låten kan jag tala om för er. Jag är ju så inne i att det är världens bästa låt och hej å hå, men jag kanske minns fel? Hah, den här låten kanske blir mitt livs mysterium - om jag ska vara så djup!

Än så länge har jag fått 2 köpa-kommentarer och inga inte-köpa, så det lutar åt rätt håll! ;} Är jäkligt sugen!! Sugen på att fota över huvudtaget.

På tal om något annat så hade jag en hemsk magvärk förut. Aj aj aj vad ont jag hade i min hängiga mage. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Toalettbesök hjälpte inte, så jag satte mig helt sonika på golvet i någon konstig yogaställning och började andas. Andas och återigen andas. Som alltid när jag har ont i magen så kommer det tankar om att jag aldrig mer kommer bli fri från det onda, och att det gör så hemskt ont att jag om jag hade haft en bössa nära till hands inte hade tvekat att använda den. Jag var nära på att spy och kände mig svimfärdig. Meeeen, som med allt annat här i livet så gick det över efter en IPREN och lite andning. Mensvärk, antagligen. Jädra spiral, ska inte den ta bort värken? Nåja, jag har inte haft ont nånting annars, så jag är nöjder ändå!

Nu ska ni få veta något kul!
PÅ LÖRDAG SKA JAG RIDA! ♥ Har alltid älskat hästar och har ridit 2 år på ridskola och haft sköthäst i ett par år. Att sitta på hästryggen är det roligaste jag vet, så himla härligt! Nu har det dock gått nästan 4 (!) år sedan sist och jag hoppas att jag får en snäll häst. ;} Ramlade av en häst när jag var 9/10 år som skenade i galopp, och ramlade av en annan häst när jag var 14 och bröt handleden, blev trampad på foten av en annan och sparkad på fotknölen (!!!) av en häst när jag satt på en annan häst. Anledningen var att hästarna inte gillade varandra och oturligt nog satt jag där emellan..  Så det är inte bara bra minnen, men jag har överlevt! ;} Just det, jag blev nafsad i rumpan av min sköthäst en gång när jag kratsade hovarna, hah!

Har ni några erfarenheter av hästar/ridning? Tell me! :D

länk




 Gelika

Jag har lite erfarenheter av hästar/ridning, haha oväntat va? Har ju fyra hästar här hemma och har haft häst sen jag var 12. Helt fantastiskt verkligen! Sen har ja haft mååånga motgångar med mina små sötnosar också, min första häst har jag nog åkt av x antal hundra gånger tror ja xD han var inte klok när han flyttade hit, men med blod svett och tårar (xD) blev han en underbar liten ponny <3



URL: http://gelikaa.blogg.se/


 Sophie mamma till Nellie

Nämen åååh så härligt att rida!

Ska kolla om jag med hinner det i helgen då jag är barnfri haha :D Har ju fkatiskt en häst man kan rida här hemma :P

När jag var mindre blev jag sparkad i bakhuvudet av en sprallig fölunge. Kunde ju faktiskt gått sjukt illa, men jag klarade mig med riktigt ont i huvudet hehe. Och mion gamla sura ponny jag hade bet mig ordentligt i tummen en gång så den blev platt och blå haha :D och trampad har jag blivit så många gånger, haha ajaj! Kram på er!!



URL: http://beylejd.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?