Jag förstår inte
Publicerat den

någonting. Ett sånt här långt break från bloggen har jag nog aldrig haft! Vart tog lusten vägen? Jag sitter en liten sväng vid datorn varje dag, men jag vet inte vad jag ska skriva. Loggar in på bloggen och tar fram ett nytt inlägg, men sen tar det stopp. Dåligt! Måste skärpa mig..

Vi lever i alla fall! :} Julia har ätit vinbär hela sommaren, även ett och annat krusbär och hallon har trillat ner i hennes söta mage. Hon är helt otroligt fascinerad över sin navel och drar mer än gärna upp tröjan för att visa och peka på den. Hon blir lika fnissig varje gång, hah! ♥ Håret växer mer och mer, men på tandfronten står det stilla. 6 gaddar har hon, alldeles sylvassa! Böcker är hon förälskad i! Bläddra, peka och utbrista något av följande ljud: uuuuuhh. äääh, daaa. Hästar, katter & kaniner är favoritdjuren. Och just det! Mamma Mu är en stor favorit, särskilt koskiten! ;}

Och för er som inte vet; jag har ju träffat en helt underbar kille! Eller man? Eller grabb? Vad kallar man en kille mellan 25-30? ;}  Skitsamma, jag gillar honom väldigt mycket i alla fall! ♥






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?