Life is full of beauty..
Publicerat den

“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
Ashley Smith

Jag fotar nästan ingenting längre. Sjukt tråkigt för jag märker att mina kunskaper är lite sämre. Måste ta igen det! För övrigt så är detta min favoritparfym för tillfället. Luktar himmelskt! Julia somnade alldeles nyss och jag säger bara wow. W O W ! I söndags började jag med att lägga henne i hennes egen säng igen för att på så vis somna. Det har varit lite olika stilar på sovandet i sommar nämligen. Lagt sig på konstiga tider osv. Dock tänkte jag att det var dags att slå slag i saken och få henne att sova bra i sin egen säng igen. Hur som helst; i söndags var det inte kul alls. Mycket gråt innan hon till slut gav upp och la sig ner och somnade. Jag låg bredvid hela tiden, fast i min säng. Ca 30 cm ifrån hennes. I går gick det bättre. Lite gråt precis när jag la ner henne i sängen, men annars lugnt och smärtfritt. I dag var hon mest lite sur över att behöva lägga sig, men inga tårar eller något. Somnade på under 3 minuter!! Love it. Tänk att det är så enkelt med barn. Det gäller bara att inte ge upp när de gråter de första gångerna. Tack för att hon är så duktig! ♥




 ♡ Mirre - En fotograferande hundtoka

Ser ut att lukta jättegött, så fin också. jag fotar också mycket mindre



Tycker också det är ok telefon. Lite eimpel, men för mig passar det utmärkt. Tycker det är ok kamera med om man fotar i rätt ljus =D



kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?