Alla ♥ ♥ dag
Publicerat den

Glad alla hjärtans dag på er, sötnosar! :} Hoppas att er dag har varit lika underbart bra som min har! I dag har jag nämligen gjort något som jag hoppas att jag aldrig någonsin behöver göra om, nämligen teoriprovet inför körkort B. Om jag var nervös innan? Ja. Om jag var nervös när jag tryckte på "rätta provet"? Ja!! Jag kände hur mitt hjärta slog så hårt att det ville hoppa ut ur kroppen. En ganska härlig känsla faktiskt, som jag inte känner alltför ofta nu för tiden! Min nervositet innan kan liknas vid den nervositeten jag brukade ha innan en redovisning inför klassen. Lite pirr i magen och en önskan om att verkligen lyckas och slippa gör om skiten! Men jag klarade det, och jag är i himmelriket! ♥ Jag vet inte om det är den Anderssonska dagen i dag eller något liknande, men fler än hälften av alla som skulle göra provet i dag hette Andersson. Även jag själv, om någon har missat det!

För att fira både min lycka för provet, men även alla hjärtans dag, så var jag förbi Rådhuscaféet och köpte med mig två bakelser av den här typen ↓ Om jag ska vara ärlig så var det inte det godaste som mina smaklökar har upplevt i sina dagar, men den var väldigt fin att titta på!



That's what I'm talking about! ↑

Nu kallar Julia, kram!



 Mirre

Whioeeeo grattttis till dig, vad roooligt. Vad smarrigt med bakelse också =D



Tack för raderna hos mig

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Malin, mamma till Jamie!

Grattis till provet! :D



URL: http://mmylove.blogg.se/


 Hanna

Grattis :) Jag kommer aldrig att glömma dagen när jag satt där och skulle göra mitt prov, har ALDRIG varit så nervös i hela mitt liv!! Och när dessutom de står på datorskärmen "är du säker på att du vill rätta" Eller nåt i den stilen.. NÄÄÄÄÄÄÄÄÄ jag är inte ett dugg säker men får väl rätta ändå ;) haha

Blev också godkänd :)



Så söt julia är! :) STor hon börjar bli!



Kram



URL: http://hanniie1.blogspot.com


 Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥

WOHO! grattis!!! :)



URL: http://beabus87.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?