Busväder!
Publicerat den

Hej på er i busvädret!

Har precis tagit mig en välbehövd dusch och väntar nu på att Julia ska vakna så att hon kan få sin gröt. Även om vädret inte lockar mig särskilt mycket just nu så måste jag ut senare för att ta mig ner till trafikskolan och plugga lite. Har nästan klarat hela programmet nu, men behöver göra sista delen av repetitionen och även sluttestet! Egentligen är det väl inget måste, men körläraren säger att det är bra om man har gjort det. Och det får jag väl lita på då.. Jag har ju faktiskt betalat 300 kr för att få sitta där nere, så är jag smart så utnyttjar jag det!

Vägde mig i morse och det visade sig att jag har gått ner 1 kg den här veckan! Det var ju väldigt skönt måste jag säga! Om jag ska vara ärlig så har jag fuskat lite, i alla fall i början av veckan. Sötsuget fanns kvar efter att ha ätit en massa onyttigt under fylla-år-veckan. Jädrar vad jag hatar sötsug! Fast det kanske kan ha med att göra att jag satte in en spiral?

Den här morgonen har varit fantastisk! Johan sov över och han tog sig an Julia i morse så att jag kunde få ytterligare 2 timmars sömn! Ljuvligt.. Dock kände jag mig pigg i morse vid halv 7, och hade lika gärna kunnat gå upp då. Men efter att ha rättat till lakanet och lagt en handduk på stället där Julia har pinkat ner sig, så somnade jag om i alla fall. Usch, jag måste byta lakan sen! Madrassen var också helt genomsur! Libero up & go fungerar inte särskilt bra, inte på Julia i alla fall.

Puss!



 Mirre

Skönt att få sova lite längre, härligt =D. Ja ilket busväder, hualigen haha. Duktig du är, det tar sig, 1kg är ju jättebra, tycker jag är rimligt att gå ner i veckan =D

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?