My tuesday
Publicerat den

Hejsan vänner

Hela huset doftar {eller stinker, nu när jag är så förbaskat mätt!} spaghetti med köttfärssås. Det var gott när man var hungrig! Sitter i soffan nu och är väldigt trött, men vill samtidigt inte gå och lägga mig eftersom min säng delvis är täckt av kiss. Julia behövde givetvis pinka ner sig precis när jag skulle byta blöja. Jag trodde inte att det skulle vara någon fara med det, så jag hade henne i sängen istället för på skötbordet. Osmart drag just då. -_-

Förut i dag gick jag och Johan ner till Arken en sväng. Det var jättemysigt och Julia gjorde ytterligare ett handavtryck. Ska bli roligt att jämföra sedan och se hur pass mycket den lilla handen har vuxit! Har ju nämligen ett avtryck sedan innan, minns dock inte när det togs. Men det ska jag ta reda på! Det var inte alls många barn i dag, endast 4 st. Mycket trevligt och Julia var den enda tjejen, och dessutom busigast av dem! Känns lite märkligt eftersom både jag och Johan är ganska lugna av oss, haha. Ändå har vi den busigaste lilla bebisen som inte kan sitta still i en sekund. ♥ Eller bebis och bebis, Julia var nästan äldst också.. TIDEN GÅR, MINA VÄNNER!

I morgon ska jag till Jönköping med Julia, brorsan & papps.
Nice nice!
Puss!



 Sophie mamma till Nellie

Ja tiden går inte långsamt alltid!

Haha tänk när vi har tonårsbarn xD haha.

Blev riktigt sugen på spaghetti och köttfärssås nu! :)

Kram



URL: http://beylejd.blogg.se/


 Mirre

Handavtryck är så fint att ha ju, så har min syster gjort. Ohh gött med spaghetti och köttfärssås. Alltid varit en favvis, men det är det nog för alla =D

kraamar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Alexandra

gott med spaghetti och köttfärssås :D



URL: http://alexandrareichert.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?