Ni borde ta er en titt!
Publicerat den

Hejsan på er :)

Klockan är 9 och jag ska gå ut till Nelly och mata henne snart. Usch, på tok för sent egentligen! "/ Stackars lilla kanin! Jag längtar så mycket tills hon kan få komma ut igen och slippa sitta inne i garaget - även om hon har en lampa tänd och en radio på!

Dagen har inneburit bland annat Arken, ett besök av farmor och en sväng i bilen! All körning är bra körning. Fickparkerade 3 gånger och satte allihopa! Hoppas på samma tur under uppkörningen. Ni kanske tycker att jag tjatar mycket om uppkörningen och att den aldrig blir av, men snart så! Jag lovar att berätta för er när och om jag klarar den. Fast klarar jag den inte, då säger jag inte det. Det blir alldeles för pinsamt, det hoppas jag att ni förstår. ;}

Usch, det ser ut som räva här inne i mitt rum. Det är rent och fräscht i och för sig, men det ligger prylar överallt. Leksaker, tyger och kläder om vartannat. Får bli att städa snart, men när ska orken komma? Sitter istället och planerar inför den nya inredningen, mycket trevligare! :}

Åh, jag sitter och läser igenom kategorin Vecka för vecka. Superkul ju! Älskar att läsa vad jag hade för tankar och grejer under graviditeten! Kika in där, om ni har missat det. Häftigt att se hur magen växte för varje vecka!

Puss på eder!



 Mirre

Ohh rart vad är det för ras på kaninen?? Vi hade en fransk vädur då jag var mindre, som hette Mojje =D



kramar



URL:


 Malin, mamma till Jamie!

Man glömmer fort hur jäkla stor man faktiskt var! :o



URL: http://mmylove.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?