Nu har jag mitt körkort!
Publicerat den

Körkortet blev snabbt skickat! Nu sitter det så fint, så fint i min plånbok! Dock väldigt fult. Jag vet inte vad det tog åt mig där i fotoautomaten, men jag skulle vilja påstå att jag liknar en dränkt, oerhört olycklig katt. Och min namnteckning ska vi inte tala om! Fast det gör vi ändå.. Den är ungefär 2 mm hög, och då överdriver jag inte. Om någon kan se vad det står där, då får han eller hon ett pris. :}

Nog tjatat om mitt körkort. Nu har jag det och kan slippa tänka på det mer {förhoppningsvis..} Annars i dag så var jag, Johan och Julia nere på Arken. Där åt vi en supergod kräftsoppa gjord på kräftost. Himla god och himla mättande!

I kväll väntar något ovanligt faktiskt! Jag och mamma ska på Aurautveckling i Skövde. Ingen av oss har någon aning om vad det innebär, men det ska bli spännande! :}

Kram!

Nikon D200




 Mirre

Fiiin bild, och vad kul med körkortet, men tror absolut det är finfiint. Men man är ju så skälkritiskt



Ohh vad är det ni ska pÅ??

kramr



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?