Ståljulis
Publicerat den

När jag sprang in på KappAhl förut så kunde jag inte motstå kläderna nedan som var till ett oerhört bra pris. Så våriga och fräscha till min lilla skatt! Jag har aldrig gillat KappAhl förut, har tyckt att det är lite tantig stil på det där inne. Men nu har jag ändrat åsikt {har antagligen blivit en tant..} för de har ju supermycket snyggt. Köpte till och med en topp till mig själv!

Nu i kväll tog lillan sig ett bad och efter det lekte hon stålmannen! Eller ståljulis! Bilden är ganska suddig, men ni kan fakiskt skymta en liten tand där i nedre käken! :}

Just nu är jag väldigt lycklig! Anledningen: Johans långa hår som ni kan se på bilderna nedan är numera kort! :D






 Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥

Haha, jag handlar oftast på kappahl, lindex eller H&M typ :P Billigt ju! ;)



URL: http://beabus87.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?