Toppen & botten
Publicerat den

Wow! Jag är så sjukt glad! :D

Jag fick precis mina presenter och jag fick något som jag inte hade en susning om att jag skulle få - en dator! En alldeles egen, fin ASUSdator! Med Windows 7 Nu jädrar ska här designas bloggar! Av min bror fick jag även Bingo Rimérs bok, vilken jag hade önskat mig. En toppendag! ♥

I övrigt har dagen gått ut på att vila och försöka sova bort min jädra sjukdom! Snoret rinner, jag hostar konstant och jag känner mig alldeles svettig & yr. Ingen höjdare direkt, men nu skiter jag i det för jag är glad ändå!

Vill även passa på att säga förlåt till Ida & Malin som har planerat inför min stora dag länge! Jävla skit att jag skulle bli sjuk just nu när jag lika gärna kan bli det en annan dag! Tyvärr är det ju inget att göra åt, och det stör mig!

Det är inte bara jag som är sjuk, utan även min lilla stumpa! :/ I går fick hon en febertopp och spydde upp all mat hon hade i sin lilla mage - i bilen... Vi var nämligen på väg till min moster på kalas och precis när vi hade stannat utanför hennes hus så kom allt upp. Det bara sprutade ut! Vi gick in och sköljde av hennes overall, mössa och bilstol som blivit helt nerspydda. Sedan var hon allmänt slö och satt i mitt knä och vilade. Eftersom hon oftast inte är så mysig så var det faktiskt lite mysigt, men synd att hon skulle må dåligt. Efter en stund kom det ännu mer spy på golvet och när vi tog tempen på henne så visade den 39 grader. Usch!! Jag är inte van vid att min lillan är sjuk så det känns konstigt när hon inte är sig själv! Resten av kvällen låg hon på ett duntäcke i vardagsrummet och vilade.

...när vi kom hem så fick hon en flaska välling som även den sprutade ut! Mamma hjälpte mig att byta lakan och örngott och sedan sov Julia gott hela natten, som tur var! Dock inte jag, som kände hur febern smög sig på. Julia sov i min säng och jag hade hennes varma lilla fot på min rygg hela natten eftersom jag frös så!

Menmen, usch vad mycket text det blev!
MEN JAG ÄR GLAD NU! :D Jag har en dator!
Puss



 Sandra

Grattis!! :) Hoppas du haft en fin dag trots att du är sjuk!



URL: http://iamstarstruck.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?