Min man &hearts
Publicerat den

Har precis varit ute på en körrunda med pappa! Saaben
Eftersom uppkörningen närmar sig {säger inga datum av vidskepliga skäl..} så vill jag få in en ordentlig körvana! I dag gick det sketabra (!) för att vara ärlig. Inga motostopp och inga krockar. Inte för att det sker så ofta, närmare bestämt aldrig, men ändå!

Något som jag måste lägga till i det här inlägget är att Johan är en fantastiskt bra pappa! Han kan till och med matcha Julias kläder (!) och det är inte illa, tycker jag! Han är så duktig, matar & leker & byter blöja utan problem. S K Ö N T ! Jag har hittat en bra man. ;} ♥ Nu kom jag på att jag glömde bort våran 27månadersdag! Den ägde rum på min födelsedag, men ingen av oss hade en tanke på att vi hade 27 månader tillsammans då. Haha, så det kan bli. Men å andra sidan var den väl inte så viktig, 3årsdagen är väl lite roligare att fira.

I kväll blir det god mat. Dels för att "fira" alla hjärtans dag, men också för att fira mig! Potatisgratäng med rostbiff och rödvinsås står på matsedeln. Finfint! Och på det ett avsnitt av Familjen Annorlunda, vilken kväll va!

länk




 Johan

tack min goda fru =) ... du är bättre mamma än mig =)



URL:





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?