Dreaming
Publicerat den

God morgon på er!

Usch, nu har det snöat/regnat en massa igen så där försvann vårkänslorna! :( Det är blåsigt och kallt och jag tror att jag håller mig inne i dag faktiskt! Det är ju bara februari, men i och med att snön har legat så länge nu så skulle det lika gärna kunna vara april i min värld - och då vill jag ha vår!

Jag har nästan läst färdigt Bingo Rimérs bok. Jag älskar den eftersom den är väldigt rolig! Böcker borde vara roligare och inte riktigt så allvarliga hela tiden. Eller så kan det ju vara så att jag vanligtvis läser deckare och andra mordböcker. ^^

Sitter och drömmer mig bort lite eftersom jag är så sugen på att köpa inredningsprylar. Vill inreda ett eget hem och jag tänkte tipsa om en superbra sida där det finns jättefina saker - just i min stil. Just nu minns jag inte vad den heter {typiskt..} men jag ska rota igenom våra tidningar för där i stod det raklam om den nämligen!

Later! ♥

We♥it




 Mirre

Hoppas att du får ditt eget lilla hem snart, det är så härligt ju =D



Hoppas att du har en bra dag?

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Patricia

testar att kommentera på din blogg, vet inte om det är fel på "blogg.se" eller på min blogg så jag testar lite ;)



URL: http://patriciaaxelsson.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?