26
Publicerat den

WOW! Var tiden går. Ska jag vara ärlig så var jag tvungen att räkna efter hur länge det var i dag.. Hehe. ;P Jag visste i alla fall att det var 2 år i november -10, så jag behövde inte räkna så länge! ;) Som ni förstår av bilden så har jag och min älskling varit tillsammans i 26 månader i dag. Dock kommer vi inte att ses pga. att han är sjuk. :(

Vad gör man egentligen sådana här dagar? Man kan ju inte "fira" varje månad man har varit ihop, eller? Kanske det första året, men nu efter så här lång tid så får det kanske räcka med att endast fira årsdagarna? Annars blir det dyrt, haha. I början åt vi på restaurang typ varje gång, det blev dyrt!


Love
M ♥  J




 Mirre en dalkulla bakom linsen

grattis till er, tråkigt att han är sjuk

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Malin, mamma till Jamie!

Ja, det är verkligen hemskt! Speciellt när man vet hur snygg man faktiskt är när man är smal!

Man blundar och vill inte inse att man faktiskt behöver gå ner i vikt!

Men äntligen har jag fått upp ögonen och fattat att jag faktiskt MÅSTE gå ner.

Lycka till och hoppas du också lyckas! :)



KRAM!



URL: http://mmylove.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?