Dag 01 – En presentation
Publicerat den

Som lovat, en presentation av mig! :)

Melinda är mitt namn, om det är någon som har råkat förbise det! Jag föddes en solig eftermiddag den 4 februari för snart tjugo år sedan. Jag har mörkt hår, gröna ögon och ganska små tänder. Tjocka överarmar, små bröst och alldeles för mycket fläsk på kroppen. Haha, men nu ska vi inte prata om det ytliga, antar jag?

Min insida är förhoppningsvis finare än utsidan och för det mesta tycker jag att jag är ganska snäll. Försöker hjälpa till så gott jag kan och försöker finnas till hands för de som behöver mig. Sedan jag fick barn har jag blivit mer förstående och betydligt mer känslosam, tycker jag själv i alla fall!

Jag älskar att skratta, vara ute på äventyr, gå på bio, vara med min lilla familj & mina djur. Jag tycker även om att gå promenader och att träffa mina vänner. Dessutom älskar jag min blogg, design och fotografering. Fotar oftast med Nikon D200, men just nu är det D700 som gäller. Är helt och hållet självlärd både vad gäller fotografering och bloggdesign. Är heller inte helt blåst vad gäller instrument, utan kan plinka någorlunda på gitarren och spela en och annan låt på synth också. Nämnde jag att jag spelade tvärflöjt när jag var 10?

Något som jag inte älskar, det är orättvisa, avundsjuka, högmod och ganska mycket annat. Gillar inte människor som inte kan sluta prata nångång, och heller inte sådana som bara måste prata om sig själva hela tiden.

När jag var 18 år gammal blev jag gravid och den 22 maj i år blev jag, 19 år gammal, mamma till lilla Julia Björkman. Hon är det bästa som jag har gjort i hela mitt liv! ♥

Saker ni kanske inte visste om mig:
♥ Jag har varit och sett AC/DC i Göteborg.
♥ Jag har brutit nyckelbenet och handleden.
♥ Jag har åkt stridsvagn.
♥ Jag har åkt jetski i Medelhavet.
♥ Jag älskar att åka skidor!

Så, nu vet ni lite om mig. Hoppas att ni inte blir helt ivägskrämda! ;)







 Malin

Tvärflöjt, de är grejer de!! de spelade jag me ;) haha



URL: http://malinpaulssons.blogspot.com


 Jennifer på Fashioncut

Melinda du är vacker både på insidan och utsidan :)



URL: http://fashioncut.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?